Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling op de website van PINC hebt geplaatst ontvang je een orderbevestiging per mail. Wij verwerken je bestelling dan zo snel mogelijk. Wanneer je bestelling klaar is om verstuurd te worden ontvang je een email van ons met je persoonlijke track en trace link. Deze link kun je gebruiken om je nieuwe PINC schoenen te volgen totdat ze bij jou bezorgd zijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer je een bestelling plaatst bij ons betaal je geen verzendkosten wanneer we je schoenen binnen de EU verzenden. Buiten de EU verschillen de verzendkosten, deze verzendkosten kun je bij ons navragen. Het kan voorkomen dat je douanerechten dient te betalen als je een bestelling plaatst buiten de EU.

Hebben jullie mijn retour gezonden schoenen ontvangen?

Zodra we jouw retour gezonden schoenen ontvangen, verwerken we de retourzending op de eerst mogelijke werkdag. Het duurt minimaal 4 werkdagen en maximaal 10 werkdagen voordat jouw retour verzonden schoenen in behandeling worden genomen. Vervolgens gaan we zo snel mogelijk aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan op de hoogte per email.

Welke maat schoenen kan ik het beste kiezen?

We raden je aan om je normale EU maar te kiezen. PINC schoenen worden in Italië en Portugal gemaakt waardoor de EU maten worden aangehouden bij ons. Kun je de juiste maat voor jou niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op voor advies.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Nadat je de PINC schoenen hebt ontvangen, mag je binnen 8 dagen de schoenen in ongebruikte staat en in originele verpakking retourneren. Onze schoenen en accessoires mogen niet gedragen of gewassen zijn en alle labels moeten nog vastzitten.

Stop de schoenen terug in de originele verpakking en doe deze in verzenddoos. Schrijf op de verzenddoos ons retouradres (niet op de schoenendoos).
Lever het pakketje met de PINC schoenen in bij een postkantoor bij jou in de buurt en verzend het naar:

PinCschoenen
Siloweg 666
5222  BN  ’s Hertogenbosch

Internationaal

PinCschoenen
Siloweg 666
5222  BN  ’s Hertogenbosch
The Netherlands

Bij het afgiftepunt ontvang je een verzendbon met een track en trace code waarmee je jouw geretourneerde schoenen kunt volgen. Bewaar altijd de verzendbon met de track en trace code zodat je bewijs van verzending hebt.

Zodra wij de geretourneerde schoenen hebben ontvangen verwerken we je retourzending zo snel mogelijk.

Hoe kom ik in contact met PINC?

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 9:00 tot en met 17:00 uur.
Mailinfo@pinschoenen.nl
Telefoon: Stuur ons een email met je naam en telefoonnummer. Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
Facebook: https://www.facebook.com/PINC/
Instagram: PINC schoenen